🌬

“Super down to earth.💜”
I was made for you - Mzai

存档灵魂:

I was made for you
我 就 是 为 你 而 生

 

【歌词】


I look at the moon
我凝望月亮
I remember your face
想起你的脸
And beautiful stars, it's wonderful place.
美丽星辰,灿烂星空
I never forget all seconds
永远不会忘记
Which I spend with you...
与你共度的每分每秒
And when I look in your eyes
当我注视你双眸
I realize you remember this too.
我知道你也铭记在心。

I was made for you.
我就是为你而生
You know that I was made for you.
你知道,我就是为你而生
When I saw you the first time
当我第一次看见你
I understood that you are the present of God.
我就已经知道,你是我的真命天子
Oh, my beauty angel
哦,我美丽的天使
We have one road.
我们命运相投。

When it's getting cold
寒冷时刻
You hold me and smile.
你微笑着拥我入怀
When it's getting dark
黑暗降临
Your eyes are my light.
你的双眼就是我的明灯
And my heart want to scream
我心在呐喊
"It's so perfect to be with you!"
“ 和你在一起是多么美妙!”
And I whisper you:" I love you, I love you"
我多想在你耳边轻诉:“ 我爱你,我爱你 ”

You know that I was made for you.
你知道,我就是为你而生
You know that I was made for you.
你知道,我就是为你而生
When I saw you the first time
当我第一次看见你
I understood that you are the present of God.
我就已经知道,你是我的真名天子
Oh, my beauty angel
哦,我美丽的天使
We have one road.
我们情投意合。

When I saw you the first time
当我第一次看见你
Oh, my beauty angel
哦,我美丽的天使
We have one road...
我们命运相投。

Our lives are not so long
生命短暂
Our lives are not so long
生命短暂
So we should be stronger
所以我们必须坚强
And I really feel so better
我真的感觉很好
When we're together!
当我们在一起时。


评论

热度(33)